Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny – os. Derby kraniec linii 204 i 527 – zły stan nawierzchni, natychmiastowa interwencja
samochod interwencyjny mza
nadzór ruchu warszawa

Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny

nadzor ruchu nadzór ruchu warszawa nadzor ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa

os. Derby kraniec linii 204 i 527 – zły stan nawierzchni, natychmiastowa interwencja

Utworzone Czerwiec 7th, 2013 przez admin

Szybki kontakt – szybkie działanie

 

Kolejny przykład na to, że jako największy warszawski przewoźnik nie pozostajemy bez wpływu na infrastrukturę drogową. W środę 5 czerwca, kierowca jeżdżący linią 527 zgłosił nam ruchome płyty na krańcu OS. DERBY.

 

Na miejscu instruktor stwierdził, że płyty są nie dość, że ruchome, to jeszcze ich ułożenie powoduje powstanie zapadnięcia, stanowiącego realne zagrożenie dla autobusów. Poniższe zdjęcia pokazują stan o poranku tego dnia.

os. Derby kraniec linii 204 i 527

os. Derby kraniec linii 204 i 527

os. Derby kraniec linii 204 i 527

os. Derby kraniec linii 204 i 527

os. Derby kraniec linii 204 i 527

os. Derby kraniec linii 204 i 527

Ponieważ właściwy stan infrastruktury drogowej, w tym nawierzchni, to problem dla Zarządu Transportu Miejskiego, powiadomiony dyżurny skierował na miejsce także swojego człowieka. Ten oczywiście potwierdził zagrożenie i sporządził stosowną dokumentację.

 

Na godzinę 15 zwołana została komisja, na której postanowiono zabezpieczyć miejsce do czasu przeprowadzenia prac, które zaplanowane zostały na czwartkowy wieczór. Kolejny etap wyglądał zatem tak.

os. Derby kraniec linii 204 i 527 - po wygrodzeniu miejsc niebezpiecznych

os. Derby kraniec linii 204 i 527 – po wygrodzeniu miejsc niebezpiecznych

os. Derby kraniec linii 204 i 527 - po wygrodzeniu miejsc niebezpiecznych

os. Derby kraniec linii 204 i 527 – po wygrodzeniu miejsc niebezpiecznych

os. Derby kraniec linii 204 i 527 - po wygrodzeniu miejsc niebezpiecznych

os. Derby kraniec linii 204 i 527 – po wygrodzeniu miejsc niebezpiecznych

 

Na czas naprawy trasa linii 527 i 204 została nieznacznie zmodyfikowana, tak, aby autobusy nie korzystały z krańca. Kilka godzin wystarczyło, aby nawierzchnię doprowadzić do stanu takiego.

os. Derby kraniec linii 204 i 527 - po natychmiastowej naprawie

os. Derby kraniec linii 204 i 527 – po natychmiastowej naprawie

os. Derby kraniec linii 204 i 527 - po natychmiastowej naprawie

os. Derby kraniec linii 204 i 527 – po natychmiastowej naprawie

os. Derby kraniec linii 204 i 527 - po natychmiastowej naprawie

os. Derby kraniec linii 204 i 527 – po natychmiastowej naprawie

os. Derby kraniec linii 204 i 527 - po natychmiastowej naprawie

os. Derby kraniec linii 204 i 527 – po natychmiastowej naprawie

os. Derby kraniec linii 204 i 527 - po natychmiastowej naprawie

os. Derby kraniec linii 204 i 527 – po natychmiastowej naprawie

os. Derby kraniec linii 204 i 527 - po natychmiastowej naprawie

os. Derby kraniec linii 204 i 527 – po natychmiastowej naprawie

Prawdę powiedziawszy, tak powinno wyglądać działanie w każdym przypadku stwierdzonych utrudnień i zagrożeń. Niestety nie jest to takie oczywiste, a służby czy też urzędy odpowiedzialne nie zawsze poczuwają się do odpowiedzialności. Bardzo ważne jest, aby ten łańcuch działania ktoś rozpoczął.

 

Tą osobą może być najczęściej kierowca, który zazwyczaj pierwszy jest na miejscu. Zachęcamy do zgłaszania utrudnień, bo jak widać nie jesteśmy bezsilni. MB

źródło: „nr.waw.pl”



rss Redakcja-2 Wspolraca Prywatność Kooontakt
Copyright © 2012-2017 Wszystkie prawa zastrzeżone

Ta strona używa ciasteczek (cookies) Korzystanie z niej bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Więcej informacji w Polityce Prywatności